Akryylimaali ja murukahvia / suklaana. Haluatko maistaa,
https://saataiteilla.blogspot.com/
Niin on aidon näköinen.
Kiitoksia paljon.
J'en mangerais !!!Surtout qu'il fait très chaud ici !Bonne semaine !Anna
Kiitos Anna ,saat palan jotta jaksat helteessä.
No, todellakin haluan maistaa! Onpas aidon näköinen!
Siitä saa nuolaista. Jäätelö maistuu aina .
Riittääkö minulle maistiasia, kun kaikki ovat halunneet maistaa. Aidon näköinen on!
Riittää, siitä vain maistamaan . Kiitos.
Herkullisen näköinen, vähän haluan maistaa.
Kiitos. Siitä vaan maistamaan .
On kyllä herkullinen.
Niin on aidon näköinen.
VastaaPoistaKiitoksia paljon.
PoistaJ'en mangerais !!!
VastaaPoistaSurtout qu'il fait très chaud ici !
Bonne semaine !
Anna
Kiitos Anna ,saat palan jotta jaksat helteessä.
VastaaPoistaNo, todellakin haluan maistaa! Onpas aidon näköinen!
VastaaPoistaSiitä saa nuolaista. Jäätelö maistuu aina .
PoistaRiittääkö minulle maistiasia, kun kaikki ovat halunneet maistaa. Aidon näköinen on!
VastaaPoistaRiittää, siitä vain maistamaan . Kiitos.
VastaaPoistaHerkullisen näköinen, vähän haluan maistaa.
VastaaPoistaKiitos. Siitä vaan maistamaan .
PoistaOn kyllä herkullinen.
VastaaPoista