Akryylimaali ja murukahvia / suklaana. Haluatko maistaa,
https://saataiteilla.blogspot.com/
Niin on aidon näköinen.
Kiitoksia paljon.
J'en mangerais !!!Surtout qu'il fait très chaud ici !Bonne semaine !Anna
Kiitos Anna ,saat palan jotta jaksat helteessä.
No, todellakin haluan maistaa! Onpas aidon näköinen!
Riittääkö minulle maistiasia, kun kaikki ovat halunneet maistaa. Aidon näköinen on!
Niin on aidon näköinen.
VastaaPoistaKiitoksia paljon.
PoistaJ'en mangerais !!!
VastaaPoistaSurtout qu'il fait très chaud ici !
Bonne semaine !
Anna
Kiitos Anna ,saat palan jotta jaksat helteessä.
VastaaPoistaNo, todellakin haluan maistaa! Onpas aidon näköinen!
VastaaPoistaRiittääkö minulle maistiasia, kun kaikki ovat halunneet maistaa. Aidon näköinen on!
VastaaPoista